سئو مبتدي
تصويري از يك مدير بازاريابي كه بين برترين آژانس هاي سئو انتخاب مي كند سئوكار در اصفهان
ما از مشتريان SaaS خود به همراه شبكه شريك نظرسنجي كردهايم تا بهترين توصيهها را براي انتخاب بهترين آژانس SEO براي تيم شما ارائه دهيم. اين چك ليستي است كه آرزو داشتيد قبل از استخدام شريك جستجو داشته باشيد.
هنر اجراي برنامههاي جستجوي B2B SaaS با درك اين موضوع شروع ميشود كه اين موضوع به آن چيزي كه اكثر مردم به عنوان SEO فكر ميكنند نيست.
اين در مورد تگ هاي عنوان يا توضيحات متا نيست.
اين در مورد كوبيدن URL به يك ابزار حسابرسي و ارائه ليستي از توصيه هاي خروجي ماشين به تيم توسعه نيست.
اين در مورد تمركز بر حجم زيادي از خروجي محتوا نيست.
اين در مورد تمركز بر كلمات كليدي با حجم بالا نيست.
اين دقيقاً كاري نيست كه رقباي شما انجام مي دهند.
اين در مورد به دست آوردن بيشترين تأثيرات ممكن نيست.
مطمئناً در مورد پرداخت هزينه انبوه بك لينك نيست.
با اين حال، اين در مورد داشتن يك رويكرد جامع براي درك ارزش پيشنهادي تجاري - جهت محصول، چشم انداز رقابتي و روندهاي صنعت است.
اين در مورد پل زدن چندين بخش - اغلب پراكنده - مانند تيم هاي محصول، فروش، اجتماعي، بازاريابي، توسعه و رهبري است.
اين در مورد درك اين است كه دستاوردهاي عملكرد اغلب بايد به تيم اجرايي نشان داده شود، كه براي آن بايد بدانيد كه چگونه بين بردهاي سريع و جريان هاي كاري استراتژيك تعادل برقرار كنيد.
يك تيم قاتل سئو B2B بايد تجربه و تخصص در تجزيه و تحليل كسب و كار، روش هاي تحقيق، معماري وب سايت، مديريت پروژه و نوشتن محتواي تاثيرگذار داشته باشد.
پروژه هاي سئو در مورد كنترل روايت هستند. هرچه سريعتر اين مفهوم را بپذيريد، سريعتر شروع به برنده شدن در يك سهم ارگانيك از صدا (OSOV) و فروش بيشتر از رقبا خواهيد كرد. سئو فروشگاه اصفهان
بدانيد كه چگونه مشكلات اصلي در سئو را مرور كنيد
مانع ورود بسيار كم
بله، حتي كمتر از مشاوران CRM و ERP است. به نظر مي رسد همه افراد بهينه سازي براي موتورهاي جستجو را مي دانند، اما مشاوران واقعي بسيار اندك هستند. آنها همچنين تمايل دارند از كار در سمت مشتري اجتناب كنند. فقط براي توضيح بزرگي موضوع: وقتي ما استراتژيست هاي سئو را استخدام مي كنيم، 83٪ از افرادي كه براي آن موقعيت ها درخواست مي كنند در مصاحبه هاي خود مردود مي شوند و 63٪ ديگر در مطالعه موردي آزمايشي خود مردود مي شوند. شما بايد به دنبال افراد با عملكرد بالا با اشتياق به درك مدل هاي كسب و كار و ذهنيت رشد باشيد.
سئو كار يك مرد نيست
شما به يك تيم متقابل نياز داريد. براي اجراي يك كمپين جستجوي تأثيرگذار، تيمي كه با سرنخهاي ارگانيك وظيفه دارد بايد يك مشاور جستجو (استراتژيست)، توسعهدهنده، نويسنده محتوا، طراح، مدير پروژه و شركتهاي كوچك و متوسط محصول داشته باشد - در غير اين صورت بودجه زيادي را هدر خواهيد داد. كار با يك آژانس (مجموعه اي تخصصي از افرادي كه با UX، محتوا، الگوريتم و روندهاي توسعه همگام هستند) نسبت به استخدام يك تيم تمام وقت كه به طور مداوم از كار مي افتند، تخصص، عضله اجرايي و ريسك سربار كمتري به شما مي دهد.
شما به چندين نقطه تماس داخلي نياز داريد كه مسئول هدايت پروژه سئو هستند تا بينش محصول و فروش و تلاش هاي بازار را ايجاد كنند.
سئو سريع برنده مي شود
اگرچه سئو يك بازي تركيبي طولاني مدت براي ساخت دارايي است، اما همچنان مي توانيد برنده هاي سريع به دست آوريد. چگونه؟ از طريق اسكن فني و مطابقت با بهترين شيوه ها براي كدنويسي، تجربه كاربر، ايجاد پيوند داخلي، ابرداده و دسترسي.
قبل از شروع كار با يك آژانس، يك مميزي فني وب سايت انجام دهيد و تا حد امكان با تيم داخلي انجام دهيد. بسته به پيچيدگي سايت شما، اكثر اين موارد را مي توان در عرض 4 ماه انجام داد. يا اين شما هستيد كه آنها را انجام مي دهيد يا آژانس جستجو بايد آنها را به هر حال هنگام تعامل انجام دهد.
شريك سئوي شما بايد ذهنيت مشاوره اي داشته باشد
شريكي را انتخاب كنيد كه ذهنيت مشاوره اي دارد و نه كسي كه فقط در حال استفاده از ابزار سئو در پروژه است (با استفاده از خزنده ها براي بيرون ريختن فايل هاي پي دي اف ديگ بخاري مشكلات و گرفتن هزينه از شما). يك شريك مشاوره محور در مورد درك DNA كسب و كار شما، از جمله محصول، جهت محصول، چرخه فروش و استراتژي ورود به بازار وسواس دارد. سپس آنها اطمينان حاصل مي كنند كه يك مزيت ناعادلانه براي شما در مقابل رقباي شما ايجاد مي كنند، به طوري كه در عرض 24 ماه به سادگي صنعت را در محتواي روايي و مفيد در هم مي كوبيد.
خبر خوب؟ يك استراتژي سئو به خوبي انجام شده يك اثر تركيبي است، به خصوص در B2B SaaS.
بر اساس تجربه و مصاحبه با مجموعه مشتريان ما، در اينجا معيارهاي انتخابي است كه بايد از شريك B2B SEO استفاده كنيد/انتظار داشته باشيد.
بازديد: