رشد كسب و كار
محتواهاي مختلف
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 5
همه : 0
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بازار خانه هاي هوشمند به طور مداوم در حال رشد است و فرصت هاي كنترل عملكردهاي مختلف در خانه در حال افزايش است. يك خانه واقعاً هوشمند و شهودي بيش از كنترل عملكردهاي جداگانه مانند روشن و خاموش كردن چراغ ها از طريق يك برنامه را امكان پذير مي كند. يك خانه هوشمند و متصل مبتني بر اتوماسيون چندين عملكرد است كه باعث بهره وري انرژي، كاهش هزينه و افزايش راحتي مي شود. ما در اشنايدر الكتريك مي‌خواهيم به همه اين فرصت را بدهيم كه از انرژي ما حداكثر استفاده را ببرند - چيزي كه دست در دست يك خانه متصل و هوشمند است. شركت هوشمند سازي ساختمان

يك خانه هوشمند نيز بايد هوشمند انرژي باشد

وقتي برق‌سازي را با دنياي ديجيتال تركيب مي‌كنيم، راه‌حل‌هاي هوشمندانه‌اي به دست مي‌آوريم كه خانه را از نظر راحتي، ايمني و بهره‌وري انرژي به سطح بالاتري مي‌برد. امروزه راه حل هايي براي به عنوان مثال، كنترل لوازم الكتريكي از راه دور و با اتوماسيون، نظارت بر مصرف انرژي و دريافت مشاوره سفارشي انرژي به طور مستقيم بر روي تلفن همراه بر اساس مشخصات فردي خانه وجود دارد.

اهميت استانداردهاي باز براي سرمايه گذاري مطمئن در آينده
براي اينكه تا حد امكان از راه حل خانه هوشمند بهره ببريد، مواردي وجود دارد كه مي تواند خوب باشد. توصيه من اين است كه سيستمي را در نظر بگيريد كه با Matter سازگار باشد يا خواهد شد - يك استاندارد مشترك جديد كه توسط اتحاديه استانداردهاي اتصال (CSA) ايجاد شده است كه اشنايدر الكتريك يكي از اعضاي هيئت موسس آن است. در غير اين صورت، ريسك اين است كه شما روي محصولات مختلفي سرمايه گذاري مي كنيد كه كار نمي كنند، با يكديگر صحبت مي كنند يا نمي توانند به سيستمي كه قبلاً در حال استفاده است متصل شوند. بنابراين يك سيستم سازگار با ماده امنيت در سرمايه گذاري را فراهم مي كند زيرا محصولات خانه هوشمند توليد كنندگان مختلف را قادر مي سازد با هم كار كنند. شركت خانه هوشمند

نيازهاي ما در طول زمان تغيير مي كند، بنابراين خوب است فكر كنيم كه مقياس پذيري بايد يك امر مسلم باشد! حتي اگر با سرمايه‌گذاري در سيستمي براي كنترل روشنايي شروع كنيد، اين لزوماً نبايد محدوديتي را به همراه داشته باشد تا بتوانيد بعداً راه‌حل‌هايي را براي مثال كنترل گرمايش، دوربين‌ها و پريزهاي ديواري اضافه كنيد و اينها بايد بتوانند با هم تعامل داشته باشند. صحبت كردن، با يكديگر

هنگام سرمايه گذاري در محصولات و راه حل هاي متصل، مطمئن شويد كه از خانه هوشمند خود بيشترين بهره را مي بريد!


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۲:۳۱:۳۹ ] [ جعفري ]

در چشم انداز ديجيتالي كه هميشه در حال تحول است، داشتن يك وب سايت براي عمل پزشكي شما به سختي قابل اغراق است. با اين حال، داشتن وب سايتي كه تخصص و خدمات پزشكي شما را نشان دهد كافي نيست. در عوض، وب‌سايتي كه طراحي تجربه كاربري (UX) را در اولويت قرار مي‌دهد براي بهبود سطح رضايت بيمار، ايجاد اعتماد و گسترش دسترسي شما بسيار مهم است.

به عنوان يك متخصص پزشكي، درك اينكه چگونه طراحي UX مي تواند بر ترافيك وب سايت شما تأثير مثبت بگذارد، بيماران جديد را جذب كند و آنها را براي كمك پزشكي بازگرداند، ضروري است. خدمات طراحي سايت اصفهان

طراحي تجربه كاربري براي يك وب سايت چيست؟

طراحي تجربه كاربري ايجاد محصولات ديجيتالي است كه نيازهاي كاربران را برآورده مي كند و تجربه اي يكپارچه و شهودي را ارائه مي دهد. در مورد وب سايت ها، طراحي UX بر ايجاد يك رابط كاربر پسند، ناوبري آسان، جذابيت بصري و دسترسي تمركز دارد. طراحي UX خوب تعامل را بهبود مي‌بخشد، تجربه كلي را بهبود مي‌بخشد و تأثيري ماندگار ايجاد مي‌كند و در عين حال اطمينان مي‌دهد كه كاربران مي‌توانند به راحتي آنچه را كه نياز دارند پيدا كنند.

چرا طراحي تجربه كاربري براي وب سايت پزشكي شما بسيار مهم است
تجربه كاربري يكپارچه براي هر وب سايت پزشكي بسيار مهم است و طراحي تجربه كاربري (UX) نقشي اساسي در دستيابي به آن دارد. در اين دوره از پيشرفت هاي ديجيتال، يك UX به خوبي ساخته شده مي تواند رضايت بيمار را افزايش دهد، دسترسي به اطلاعات را ساده كند، اعتماد ايجاد كند و در نهايت تعامل و نتايج بهتري را به همراه داشته باشد. بياييد در مورد برخي از دلايلي كه چرا طراحي UX براي وب سايت پزشكي شما بسيار مهم است صحبت كنيم.

تجربه كاربري بهتر باعث ايجاد اعتماد و اعتبار مي شود


در دنياي ديجيتال امروزي، مردم انتظار تجربه سريع و يكپارچه را هنگام پيمايش وب سايت ها دارند. پياده‌سازي شيوه‌هاي UX در طراحي وب‌سايت شما، يك رابط كاربري آسان و پاسخگو را تسهيل مي‌كند كه به كاربران كمك مي‌كند تا آنچه را كه نياز دارند در سريع‌ترين زمان ممكن پيدا كنند. طراحي بصري سايت به كاربران كمك مي كند تا به شما و عملكرد شما اعتماد كنند. با تجربه كاربري بهتر، آنها احساس اطمينان مي كنند كه مي توانند براي ارائه مراقبت هاي پزشكي لازم به شما تكيه كنند و مهمتر از همه، آنها همچنان به شما مراجعه خواهند كرد.

بهبود رتبه سئو
طراحي تجربه كاربري براي بهينه سازي موتور جستجو (SEO) بسيار مهم است. يك وب سايت خوب طراحي شده مي تواند رتبه شما را در موتورهاي جستجو افزايش دهد و منجر به ترافيك بيشتر وب سايت شود. با طراحي وب سايت خود با در نظر گرفتن سئو، درك مطالب خود را براي موتورهاي جستجو آسان تر مي كنيد و در نتيجه رتبه هاي بالاتري كسب خواهيد كرد. اين افزايش ديد مي تواند منجر به كشف بيشتر بيماران بالقوه پزشكي شما شود. خدمات سئو در اصفهان

با طراحي UX، بيماران مي توانند اطلاعات شما را به سرعت پيدا كنند
با گنجاندن اصول طراحي UX در طراحي وب سايت خود، مي توانيد پيدا كردن اطلاعات مورد نياز كاربران را آسان تر كنيد. بيماران به دنبال يك وب سايت پيچيده نيستند. آنها به دنبال يافتن اطلاعات به راحتي هستند. يك طراحي UX بصري به بيماران كمك مي كند تا جزئيات مورد نياز خود را به سرعت پيدا كنند، چه برنامه ريزي قرار ملاقات، اطلاعات پزشكي يا صورت حساب.

يك تجربه كاربري منفي مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند
امروزه اينترنت بستري است كه به كاربران اجازه مي دهد نظرات خود را بيان كنند. نتيجه يك تجربه كاربري ضعيف مي تواند شديد باشد و ممكن است بر شهرت برند شما تأثير منفي بگذارد. شما نمي خواهيد بيماران بالقوه جديد از وب سايت شما بازديد كنند و ناراضي باشند يا تجربيات بد خود را در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذارند. طراحي UX به محافظت از تصوير و شهرت آنلاين شما كمك مي كند و در نهايت از تأثيرات منفي بر روي عملكرد شما جلوگيري مي كند.

مزيت رقابتي
پياده سازي طراحي تجربه كاربري در وب سايت پزشكي شما مي تواند يك مزيت رقابتي به شما بدهد. بسياري از مراكز پزشكي داراي وب سايت هستند، اما همه آنها روي طراحي تجربه كاربري سرمايه گذاري نمي كنند. با يك وب سايت خوب طراحي شده، مي توانيد متمايز شويد و تجربه آنلاين منحصر به فرد و رضايت بخشي را به بيماران ارائه دهيد. اين مزيت مي تواند به شما كمك كند تا بيماران بيشتري را جذب كرده و حضور ديجيتال خود را رشد دهيد.

عناصر كليدي يك وب سايت خوب طراحي شده با در نظر گرفتن تجربه كاربر
وب‌سايتي كه كاربران را به وجد مي‌آورد و آن‌ها را درگير مي‌كند، مي‌تواند تأثيري ماندگار بر جاي بگذارد و موفقيت كسب‌وكار را به ارمغان بياورد. در اينجا چند عنصر كليدي وجود دارد كه بايد هنگام طراحي يك وب سايت با در نظر گرفتن UX در نظر بگيريد.

ناوبري بصري: كاربران بايد بتوانند به راحتي آنچه را كه به دنبال آن هستند پيدا كنند. منوهاي ناوبري واضح و منطقي، قابليت جستجو، و محتواي منظم، تجربه كاربري يكپارچه را ارائه مي دهند.
طراحي ريسپانسيو: با افزايش استفاده از دستگاه هاي تلفن همراه، طراحي وب سايت واكنش گرا ضروري است. اين تضمين مي‌كند كه سايت شما با اندازه‌هاي مختلف صفحه نمايش و دستگاه‌هاي مختلف سازگار است و به خوبي كار مي‌كند.
سرعت بارگذاري سريع: كاربران انتظار دارند وب سايت ها به سرعت بارگذاري شوند. بهينه سازي تصاوير، به حداقل رساندن كد، و استفاده از تكنيك هاي كش براي يك تجربه مرور كارآمد بسيار مهم هستند.
محتواي جذاب: محتواي جذاب و مرتبط، كاربران را درگير خود نگه مي دارد و آنها را تشويق مي كند تا بيشتر كاوش كنند. از تصاوير با كيفيت بالا، كپي مختصر و فراخوان‌هاي عملي واضح براي راهنمايي كاربران در وب‌سايت استفاده كنيد.
برندسازي ثابت: بصري ثابتي را حفظ كنيد


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۸:۵۴:۱۸ ] [ جعفري ]

عكس ريكاردو تريگوروس
ريكاردو تريگروس
GD متخصص در طراحي وب و هويت سازماني است.
فهرست مطالب
چه نوع وب سايت تجاري را مي توانم انتخاب كنم؟
وب سايت شركتي
وب سايت براي شركت ها طراحي سايت در اصفهان
صفحه فرود
ميكروسايت
طراحي ميكروسايت
اهميت داشتن وب سايت براي شركت ها چيست؟
به ما اعتبار مي دهد
براي هر كسي قابل دسترسي است
كانال فروش بالقوه
پشتيباني اضافي مشتري
تصوير برند خود را تقويت كنيد
همكاري با ساير شركت ها را تسهيل مي كند
مديريت جذب استعدادهاي جديد
دانستن اينكه مشتريان شما به چه چيزي علاقه دارند را براي شما آسان تر مي كند
نتيجه گيري در مورد اينكه چرا يك وب سايت براي شركت ها مهم است.


اهميت داشتن يك وب سايت براي شركت ها


امروزه ممكن است عجيب به نظر برسد، اما هنوز بسياري از شركت ها و متخصصان هستند كه وب سايت ندارند. بنابراين، من قصد دارم اهميت داشتن يك وب سايت را براي شركت ها يا فريلنسرها توضيح دهم.

اما ابتدا قصد داريم كمي در مورد گزينه هاي مختلفي كه در طراحي وب داريم براي انتخاب بهترين براي هر شركت توضيح دهيم.

چه نوع وب سايت تجاري را مي توانم انتخاب كنم؟
نه همه شركت ها يكسان هستند و نه همه افراد خوداشتغال هستند. هر بخش همچنين دنيايي است كه در آن هر يك ويژگي هاي خود را دارد و ما بايد وقتي مي خواهيم در اينترنت ظاهر شويم اين را در نظر بگيريم، زيرا هر صفحه وب اين كار را نمي كند، اگر آنچه ما مي خواهيم چيزي بيش از يك صفحه باشد. زينت

ممكن است بخواهيد كه وب سايت مشتريان جديد، فرصت هاي فروش را جذب كند يا صرفاً به اين دليل كه مي خواهيد يك معرفي نامه داشته باشيد يا به اين دليل كه تقريباً موظف هستيد، با توجه به سالي كه ما در آن زندگي مي كنيم، يك وب سايت براي شركت خود داشته باشيد. اما اين مهم نيست، دليلش هر چه باشد، از آنجايي كه شما شروع به طراحي وب سايت شركت خود مي كنيد، مگر اينكه تصوير خوبي از شركت شما نشان دهد و همچنين بتواند به شما خدمت كند، حتي اگر هدف شما جذب فرصت هاي تجاري نباشد، به چه معناست. فكر نميكني؟ به وضوح يك وب سايت براي شركت ها انتخاب مي كنيد.

در زير گزينه هاي مختلفي را كه به اعتقاد من يك شركت مي تواند در مورد وب سايت خود داشته باشد، خلاصه مي كنم.

وب سايت شركتي


وب سايت براي شركت ها
اين گزينه اي است كه تقريباً همه شركت ها براي نشان دادن خود به كاربران در اينترنت انتخاب مي كنند. اين اساسا يك نامه پوششي است كه در آن هر شركت توضيح مي دهد كه چه كسي هستند، چه كاري انجام مي دهد و چه چيزي مي تواند به شما ارائه دهد.

تقريباً در تمام وب سايت هاي شركتي خدماتي كه مي توانند به كاربران ارائه دهند بيش از همه برجسته است و اگر پروژه يا نمونه كارهاي انجام شده داشته باشند در اين نوع وب سايت ها نيز جايگاهي دارند. شركت ديجيتال ماركتينگ اصفهان

بسيار مهم است كه كانال هاي تماس مانند تلفن، ايميل و البته شامل فرم هاي تماس، در صورت امكان يك چت يا در صورت عدم موفقيت، دكمه واتس اپ را تعيين كنيد تا كسي كه به خدمات ما علاقه مند است را از دست ندهيد.

اگر مي‌خواهيد تصويري جهاني از شركت خود ارائه دهيد و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد را با جزئيات بيان كنيد، اين گزينه شماست.

صفحه فرود
طراحي صفحه فرود اگر مي خواهيد روي فروش يك سرويس خاص يا يك محصول خاص تمركز كنيد، بهتر است يك صفحه فرود طراحي كنيد.

صفحات فرود اساس هر كمپين بازاريابي است كه مي توانيد در اينترنت انجام دهيد. چه در شبكه هاي اجتماعي تبليغ كنيد و چه در گوگل، كمپين ها كاربراني را كه به خدمات شما علاقه مند هستند، به صفحه فرود شما مي برد و بنابراين، اين نوع از وب سايت ها بايد فرصت فروش را بدون توجه به هر اتفاقي ببندند.

بايد در نظر گرفت كه صفحه فرود از يك بخش تشكيل شده است كه بسته به استراتژي كه در طراحي و توسعه آن اعمال مي كنيم، مي تواند طولاني تر يا كوتاه تر باشد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۳:۳۹:۵۶ ] [ جعفري ]

 

سئو مبتدي
تصويري از يك مدير بازاريابي كه بين برترين آژانس هاي سئو انتخاب مي كند سئوكار در اصفهان

ما از مشتريان SaaS خود به همراه شبكه شريك نظرسنجي كرده‌ايم تا بهترين توصيه‌ها را براي انتخاب بهترين آژانس SEO براي تيم شما ارائه دهيم. اين چك ليستي است كه آرزو داشتيد قبل از استخدام شريك جستجو داشته باشيد.

هنر اجراي برنامه‌هاي جستجوي B2B SaaS با درك اين موضوع شروع مي‌شود كه اين موضوع به آن چيزي كه اكثر مردم به عنوان SEO فكر مي‌كنند نيست.

اين در مورد تگ هاي عنوان يا توضيحات متا نيست.
اين در مورد كوبيدن URL به يك ابزار حسابرسي و ارائه ليستي از توصيه هاي خروجي ماشين به تيم توسعه نيست.
اين در مورد تمركز بر حجم زيادي از خروجي محتوا نيست.
اين در مورد تمركز بر كلمات كليدي با حجم بالا نيست.
اين دقيقاً كاري نيست كه رقباي شما انجام مي دهند.
اين در مورد به دست آوردن بيشترين تأثيرات ممكن نيست.
مطمئناً در مورد پرداخت هزينه انبوه بك لينك نيست.
با اين حال، اين در مورد داشتن يك رويكرد جامع براي درك ارزش پيشنهادي تجاري - جهت محصول، چشم انداز رقابتي و روندهاي صنعت است.

اين در مورد پل زدن چندين بخش - اغلب پراكنده - مانند تيم هاي محصول، فروش، اجتماعي، بازاريابي، توسعه و رهبري است.

اين در مورد درك اين است كه دستاوردهاي عملكرد اغلب بايد به تيم اجرايي نشان داده شود، كه براي آن بايد بدانيد كه چگونه بين بردهاي سريع و جريان هاي كاري استراتژيك تعادل برقرار كنيد.

يك تيم قاتل سئو B2B بايد تجربه و تخصص در تجزيه و تحليل كسب و كار، روش هاي تحقيق، معماري وب سايت، مديريت پروژه و نوشتن محتواي تاثيرگذار داشته باشد.

پروژه هاي سئو در مورد كنترل روايت هستند. هرچه سريعتر اين مفهوم را بپذيريد، سريعتر شروع به برنده شدن در يك سهم ارگانيك از صدا (OSOV) و فروش بيشتر از رقبا خواهيد كرد. سئو فروشگاه اصفهان

بدانيد كه چگونه مشكلات اصلي در سئو را مرور كنيد


مانع ورود بسيار كم
بله، حتي كمتر از مشاوران CRM و ERP است. به نظر مي رسد همه افراد بهينه سازي براي موتورهاي جستجو را مي دانند، اما مشاوران واقعي بسيار اندك هستند. آنها همچنين تمايل دارند از كار در سمت مشتري اجتناب كنند. فقط براي توضيح بزرگي موضوع: وقتي ما استراتژيست هاي سئو را استخدام مي كنيم، 83٪ از افرادي كه براي آن موقعيت ها درخواست مي كنند در مصاحبه هاي خود مردود مي شوند و 63٪ ديگر در مطالعه موردي آزمايشي خود مردود مي شوند. شما بايد به دنبال افراد با عملكرد بالا با اشتياق به درك مدل هاي كسب و كار و ذهنيت رشد باشيد.

سئو كار يك مرد نيست
شما به يك تيم متقابل نياز داريد. براي اجراي يك كمپين جستجوي تأثيرگذار، تيمي كه با سرنخ‌هاي ارگانيك وظيفه دارد بايد يك مشاور جستجو (استراتژيست)، توسعه‌دهنده، نويسنده محتوا، طراح، مدير پروژه و شركت‌هاي كوچك و متوسط محصول داشته باشد - در غير اين صورت بودجه زيادي را هدر خواهيد داد. كار با يك آژانس (مجموعه اي تخصصي از افرادي كه با UX، محتوا، الگوريتم و روندهاي توسعه همگام هستند) نسبت به استخدام يك تيم تمام وقت كه به طور مداوم از كار مي افتند، تخصص، عضله اجرايي و ريسك سربار كمتري به شما مي دهد.

شما به چندين نقطه تماس داخلي نياز داريد كه مسئول هدايت پروژه سئو هستند تا بينش محصول و فروش و تلاش هاي بازار را ايجاد كنند.

سئو سريع برنده مي شود
اگرچه سئو يك بازي تركيبي طولاني مدت براي ساخت دارايي است، اما همچنان مي توانيد برنده هاي سريع به دست آوريد. چگونه؟ از طريق اسكن فني و مطابقت با بهترين شيوه ها براي كدنويسي، تجربه كاربر، ايجاد پيوند داخلي، ابرداده و دسترسي.

قبل از شروع كار با يك آژانس، يك مميزي فني وب سايت انجام دهيد و تا حد امكان با تيم داخلي انجام دهيد. بسته به پيچيدگي سايت شما، اكثر اين موارد را مي توان در عرض 4 ماه انجام داد. يا اين شما هستيد كه آنها را انجام مي دهيد يا آژانس جستجو بايد آنها را به هر حال هنگام تعامل انجام دهد.

شريك سئوي شما بايد ذهنيت مشاوره اي داشته باشد


شريكي را انتخاب كنيد كه ذهنيت مشاوره اي دارد و نه كسي كه فقط در حال استفاده از ابزار سئو در پروژه است (با استفاده از خزنده ها براي بيرون ريختن فايل هاي پي دي اف ديگ بخاري مشكلات و گرفتن هزينه از شما). يك شريك مشاوره محور در مورد درك DNA كسب و كار شما، از جمله محصول، جهت محصول، چرخه فروش و استراتژي ورود به بازار وسواس دارد. سپس آنها اطمينان حاصل مي كنند كه يك مزيت ناعادلانه براي شما در مقابل رقباي شما ايجاد مي كنند، به طوري كه در عرض 24 ماه به سادگي صنعت را در محتواي روايي و مفيد در هم مي كوبيد.

خبر خوب؟ يك استراتژي سئو به خوبي انجام شده يك اثر تركيبي است، به خصوص در B2B SaaS.

بر اساس تجربه و مصاحبه با مجموعه مشتريان ما، در اينجا معيارهاي انتخابي است كه بايد از شريك B2B SEO استفاده كنيد/انتظار داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۱۱:۲۲:۳۷ ] [ جعفري ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لينک هاي تبادلي
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی