رشد كسب و كار
محتواهاي مختلف
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس


بازاريابي هميشه نقشي كليدي در دستيابي به مشتريان و جايگاه خود در بازار داشته است. پيشرفت اينترنت و توسعه بازاريابي آنلاين فرصت هاي كاملا جديدي را براي شركت ها باز كرده است. از طريق ديجيتال ماركتينگ، تبليغ‌كنندگان اين فرصت را دارند كه به‌طور مقرون‌به‌صرفه پايگاه مشتريان خود را گسترش دهند، هويت منحصربه‌فردي براي برند خود ايجاد كنند و در نتيجه به وضوح برجسته شوند. بهترين آژانس ديجيتال ماركتينگ در اصفهان

ما به شما نشان خواهيم داد كه چگونه بازاريابي آنلاين هدفمند مي تواند به شما كمك كند و چرا اهميت دارد. همچنين يك نماي كلي از كانال ها و اقداماتي كه در دسترس شماست دريافت خواهيد كرد.


بازاريابي آنلاين – دقيقا چيست و چگونه كار مي كند؟

به زبان ساده: بازاريابي آنلاين به تمام اقدامات بازاريابي اطلاق مي شود كه در اينترنت انجام مي شود. اساساً، شما دو هدف را براي شركت خود دنبال مي كنيد - موقعيت خود را در بازار و فروش محصول خود در اينترنت يا با كمك اينترنت.

احتمالاً با بازاريابي آنلاين از طريق تبليغات و حضور در رسانه هاي اجتماعي، وب سايت خود يا از طريق خبرنامه ايميل آشنا هستيد. با اين حال، فعاليت‌هاي بازاريابي آنلاين فراتر از توليد محتوا است: آنها شامل اقداماتي مانند بهينه‌سازي موتور جستجو و تبليغات و به‌روزرساني فهرست‌هاي دايركتوري هستند. رسيدگي به نظرات مشتريان و همچنين تجزيه و تحليل و بهينه سازي تمام اقدامات نيز بخشي از بازاريابي آنلاين است.

پتانسيل بازاريابي آنلاين هدفمند بسيار زياد است: نه تنها مي توانيد فروش و درآمد خود را افزايش دهيد، بلكه مي توانيد خود را با برندسازي متمايز كنيد و در نتيجه يك رابطه قوي با مخاطبان خود ايجاد كنيد. اين نه تنها به تقويت تصوير شركت و محصول كمك مي كند، بلكه وفاداري مشتري را نيز ارتقا مي دهد.

دلايل بازاريابي آنلاين
در عصر ديجيتال، بقاي يك شركت بدون بازاريابي آنلاين دشوار است. حتي اگر همچنان بر بازاريابي سنتي تكيه كنيد، قطعاً بايد اقدامات آنلاين را به عنوان يك مكمل در نظر بگيريد. علاوه بر مزاياي آشكار، فرصت هايي داريد كه به صورت آفلاين امكان پذير نيست:

دسترسي بيشتر
بازاريابي آنلاين محدود به زمان يا مكان نيست. شما مي توانيد در تمام ساعات شبانه روز، از طريق گوشي هوشمند يا موبايل به مشتريان بالقوه دسترسي پيدا كنيد. علاوه بر اين، موانع تبليغات جهاني كم است. اين بدان معني است كه شما مي توانيد محصولات خود را در سراسر مرزهاي ملي به مشتريان ارائه دهيد.

ديد بيشتر
با رويكرد صحيح، بيشتر مورد توجه قرار خواهيد گرفت. پيشنهاد شما مي تواند ويروسي شود زيرا كاربران آن را دوست دارند و محتواي شما را به اشتراك مي گذارند. علاوه بر اين، كاربران به طور فزاينده اي براي پيشنهادات محلي به صورت آنلاين جستجو مي كنند: از هر پنج مشتري، چهار نفر از موتورهاي جستجو براي اطلاع از فروشگاه هاي خاص در منطقه خود استفاده مي كنند. با استراتژي مناسب و كمك Google براي كسب و كار من، شما اين فرصت را داريد كه كسب و كار خود را در بالاي نتايج جستجوي محلي نشان دهيد. بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان

هدف گيري مستقيم


با استفاده از بازاريابي آنلاين مي توانيد تبليغات خود را با گروه هدف تطبيق دهيد و اثربخشي تبليغات خود را بسنجيد. به اين صورت است كه شما تبليغات فردي ايجاد مي كنيد و سرنخ ايجاد مي كنيد. هزاران نفر هر روز از كنار يك پوستر روي ديوار بيروني مي گذرند كه علاقه اي به آنچه ارائه مي شود ندارند. كارها در فضاي آنلاين متفاوت است: با تبليغات هدفمند، به عنوان مثال از طريق رسانه هاي اجتماعي، مي توانيد دقيقاً با افرادي كه مي خواهيد بر اساس تنظيمات از پيش تعيين شده به آنها خطاب كنيد دسترسي پيدا كنيد.

اندازه گيري دقيق موفقيت
ابزارهاي تجزيه و تحليل و رديابي متعددي براي بازاريابي آنلاين وجود دارد كه مي توانيد از آنها براي اندازه گيري موفقيت كمپين هاي خود در زمان واقعي استفاده كنيد. به عنوان مثال، از ابزارهايي مانند Google Analytics براي رديابي رفتار بازديدكنندگان در وب سايت خود استفاده كنيد. در اينجا شما به ارقام كليدي مانند اعداد كليك، مدت اقامت، نرخ پرش و تبديل دسترسي داريد.

بهينه سازي در هر زماني امكان پذير است
معيارهاي به‌دست‌آمده، كمك‌هاي بهينه تصميم‌گيري هستند: اگر كمپين‌ها موفقيت مورد نظر را به ارمغان نمي‌آورند، مي‌توانيد كمپين را متوقف كرده و آن را اصلاح كنيد - يا يك كمپين كاملاً جديد راه‌اندازي كنيد. همچنين مي توانيد كم كم تنظيمات كوچكي را انجام دهيد. اگر مثلاً پوسترهاي چاپ شده، بروشورها و غيره هنوز در گردش باشند، يك برندسازي مجدد كامل نيز آسان‌تر از آفلاين است.

كنترل بهتر بودجه
اندازه گيري دقيق موفقيت، كنترل بهينه بودجه بازاريابي آنلاين را امكان پذير مي كند. از آنجايي كه دقيقاً مي دانيد چقدر براي عوامل فردي هزينه مي كنيد، مي توانيد بودجه تبليغات را بر اساس آن تنظيم كنيد.

مزيت هزينه
شما همچنين با كمپين هاي آنلاين در مقايسه با بازاريابي سنتي در پول خود صرفه جويي مي كنيد. توانايي پرداختن دقيق به گروه هاي هدف، انعطاف پذيري در مديريت بودجه و گزينه هاي اندازه گيري جامع به صرفه جويي در هزينه كمك مي كند.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۱۸:۴۱ ] [ جعفري ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی